sâmbătă, 22 ianuarie 2011

w/e

da, este week-end, este relaxare, este somn, este zapada afara...toate sunt motive suficiente sa te simti bine, sa folosesti aceste mici placeri in favoarea ta; chiar daca starea de spirit nu este una tocmai stralucita, foloseste aceste mici bucurii ce ne sunt oferite gratuit pentru a castiga putina hrana pentru sufletul tau; fa-ti o cafea si uita-te la un film vechi, viziteaza-ti prietenii, suna-i pe cei ce sunt departe, ureaza un week end linistit rudelor tale, verilor tai, vorbeste cu nepoteii tai, uita-te la pozele din vacanta de iarna cand erau toti in jurul tau si te acaparau cu jocuri unul mai haios ca altul; pune in practica orice strategie stii ca te tine la suprafata, orice lucru care iti ofera entuziasmul de care ai nevoie pentru a permite surasului sa-si faca loc pe chipul tau.
de ceva timp, atunci cand vine week end-ul ma cuprinde disperarea...pentru ca aveam un echilibru care acum nu mai exista, aveam totul planificat, iar acum e la voia intamplarii; unii ar putea spune ca sufar de patima controlului, posibil sa fie si adevarat, avand in vedere cum imi placea sa planific toate activitatile pana la cele mai mici detalii; insa imi placea sa fac acest lucru cand exista acel "noi2"; acum, cand totul se intampla doar pentru mine, parca farmecul "planificarii" a cam disparut; incet, incet, am inceput sa invat care sunt acele mici placeri ce fac bine sufletului meu, nu spun ca ma deconecteaza in totalitate, insa imi ofera multumirea fata de propia-mi persoana; asa ca invata sa te iubesti pe tine si te vor iubi si ceilalti; iar in week end alege rabdarea si crede intotdeauna ca viitorul iti apartine, il poti planifica si modela in gandul tau asa cum iti doresti!
si astazi nu e loc de controverse, cel putin in sufletul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu